Voćni pirei – zabavan i zdrav međuobrok ili desert svakog mališana

Voćni pireiJer danas je veliki dan za isprobati nešto novo!

Nestlé voćni pirei – zabavan i zdrav međuobrok ili desert za svakog mališana

Nakon prvih četiri do šest mjeseci hranjenja isključivo majčinim mlijekom dolazi razdoblje uvođenja novih namirnica u dječju prehranu. To je razdoblje intenzivnog rasta dojenčadi u kojem se udvostručuje njihova porođajnu težina. Pedijatri preporučuju da se u početku dohrana temelji na lako probavljivim i manje slatkim namirnicama niske alergenosti poput nekih žitarica, voća i povrća.

Pri odabiru voća i povrća valja se odlučiti na raznovrsne i raznobojne plodove jer ćemo tako osigurati različite fitokemikalije koje posjeduju raznovrsna korisna djelovanja u organizmu. Nutricionistička zajednica u velikom broju razvijenih zemalja prihvatila je kampanju « 5+ » koja poručuje kako treba konzumirati pet i više obroka voća i povrća dnevno. Ideja o povišenom unosu voća i povrća temelji se na brojnim znanstvenim istraživanjima koja su dokazala preventivno i terapijsko djelovanje prehrane s visokim udjelom voća i povrća.

Nestlé voćni pirei odgovor su na potrebe suvremenih mama koje svojoj djeci žele osigurati visoko kvalitetan i hranjiv obrok, a koji je odmah spreman za upotrebu. Dostupni su u praktičnom pakiranju od 90 g, praktični za mališane koji jedu sami ili one najmanje koji jedu uz vašu pomoć.

Nestlé voćni pirei su bez dodanih šećera, bojila i konzervansa, obogaćeni vitaminom C, a dostupni su u dva bez glutenska okusa: banana, kruška i jabuka te jabuka, bundeva i borovnica uz njih tu je i voćni okus obogaćen žitaricama jabuka, banana sa žitaricama. Praktično pakiranje omogućava čuvanje na sobnoj temperaturi, a lako se zatvara nakon konzumacije i konzumira u naredna 24 sata. Idealno rješenje za putovanja, šetnju i izlet ili kao međuobrok i desert. Nestlé voćni pirei predstavljaju nadopunu dojenju te su dio raznolike prehrane dojenčadi nakon šestog mjeseca starosti.

voćni pirei

Mali trikovi kako povećati zastupljenost voća i povrća u prehrani djece

 Svakoga dana, uz doručak djetetu poslužite voće

  • Umiješajte usitnjeno svježe voće u žitnu kašicu koju poslužujete djetetu za doručak
  • Ako vaše dijete voli sokove, nastojte mu davati svježe cijeđene ili 100 %-tne voćne sokove
  • Ako koristite konzervirano voće u kompotu, birajte proizvode s manjim udjelom šećera
  • Uz svaki obrok i međuobrok poslužite i malu porciju voća. I par bobica grožđa se broji!
  • Držite svježe izrezano voće dostupno u hladnjaku, u posudi u visini djetetovih očiju
  • Sušeno voće može činiti dobar međuobrok za djecu, posebno sušene marelice i brusnice te čips od jabuke
  • Voće odlično pristaje u razne deserte, biskvite i pite
  • Uz glavne obroke uvijek poslužujte povrće narezano na male komadiće za jedan zalogaj
  • Svježe rezano povrće poput mrkve i celera poslužite kao večernji zalogaj uz blage umake na bazi jogurta
  • Djeca vole razne popečke i palačinke: napravite kuglice od žitarica, pomiješajte ih s ribanim povrćem i ispecite u dubokom ulju. Također, umiješajte ribano povrće u smjesu za palačinke i ispecite mini-povrtne palačinke
  • Ponudite djetetu finu gustu juhu od buće, slanutka, graška, krumpira ili batata, zasigurno će je prihvatiti
  • Ohrabrujte dijete da napuni svoj tanjur sa što više boja

voćni pirei